home

Det sägs att dom som man tycker mest om, dom som är närmast hjärtat, är dom som man tar åt sig mest i från.
Jag tror det stämmer. För allt du säger, allt du gör som sårar, sårar mig något så in i......
Lev ditt liv väl.. Ångra inget titta inte tillbaka. Gjort är gjort. Det finns inget att göra åt det nu. Men kom ihåg, när det når dig, det är då du kommer ångra ihjäl dig. Men inte jag. jag står och ler.



Uppe sittar kväll med danni. Du är sjukt underbar. HAHA vi fick oss många goa skratt under kvällen. Danni och min bror spelade 4:an spel i stället för 2:an och tyckte att det va jag som skulle gjort det igentligen eftersom jag är bäng... hmm vet va det som gjorde rätt ;) hahahaha sjukt roligt. Jag längtar tills nyår. Så sjukt mycket . Det kommer bli så otroligt roligt (:

God jul på er (:



BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0