Måndag

Sov i kållred i natt. Mötte upp sofie på centralen åkte till skolan. 1 och en halv lektion...... satt i 3,5 timma. BARA SATT . pluggade lite för provet jag hade i droger och missbruk klockan 3. det gick bra. sen till stallet. min häst va söt i dag. Fick även tag i hovslagare idag. då blev jag glad !
Gjorde hästen lite finare än vad hon va. hon va grå. haha aldrig mera vit häst säger jag bara. Morfar va snäll och hämtade mig i stallet och körde mig hem. tack för det.
Åt en panpizza sen dog jag vid datron. ska väl snart hoppa in i duschen för jag börjar tidigt i morgon. och då orkar jag inte duscha i morgonbitti. haha

Blev lite rädd när jag kom in på msn....... måste jag säga.



jaja



BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0