no more...

haj .
Ingen mer skola på tre veckor.






Merci åker i morgon... det kommer bli det jobbigaste dagen på länge. Jag ska lämna bort min bästa vän. Min bästa vän som hade så svårt att lite på människor. som nu är den snällaste häst som finns. Som va dumihuvudet när jag fick henne och bara slog . Nu finns det inte mycket mer att göra. Ni får tycka vad ni vill men det finns inget annat sätt . Jag har försökt lösa det. Och låtsas som att det inte finns något problem. Men i morgon då finns inget mer Patricia och Merci..
Inget mer. aldrig mer...
Jag vet verkligen inte hur jag ska klara mig. Hur min vardag ska kunna gå runt. Det har ju varit merci som gjort att mina dagar har gått runt. Att jag kunnat vara glad efter allt som hänt....
Jag blundar för morgondagen. Jag vill inte vakna. Jag vill inte lämna min älskade lilla vita sagoponny..........
Jag älskar dig. och du kommer alltid vara närmast hjärtat. jag är sjukt mesig som sitter här och bloggar om min lilla ponny. men jag har gått igenom så JÄVLA mycket med henne. Mer än va folk kan tro, och vad folk vet....
Låt mig vara nu ett tag. Så att jag kan få andas.


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0