Onsdag

Julen..... hmm fick som sagt ett grymme hemmabiosystem i dag på morgonen. Åkte till farmor fick mig pengar som ska gå till krogundan på fredag !!!! Och en anteckningsbok. Sen hem till mamma . Äta och så åkte vi snabbt till farfar innan kalle anka. Farfar såg trött ut i dag. inte alls som vanligt.
Tillbaka till mamma. kolla kalle, äta lite glass :D sedan öppna julklapparna. Man känner sig som en treåring när man får sina klappar. man vill bara slita upp pappret och kolla vad som finns i .. HAHA Jag fick grymt fina kläder. 2 present kort på Gina tricot. Sammanlagt 1100:- NU SKA DET SHOPPAS!!!!!!! Så fick jag ett par skor som jag och mamma kollat på. örhängen. som man alltid behöver, underkläder. och min laptop. MIN snygga vita LG min pc. Den fanns inte i rosa men vit va lika snygg om inte snyggare. !!!!

Ska kolla om gina har öppet i morgon om jag och danni ska åka in snabbt :) hihi. om hon har tid vill säga.


Endast en vecka till nyår. Denna nyårn ska bli den bästa. eller hur Danni?? hahahhahahaa
Jenna ligger på stranden och gottar sig. läste hennes blogg och hon har allt fått lite färg ^^ hihi



Ha det bra !


BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0