Söndag

haj haj. vaknade halv nio i morse utav ett konstigt samtal.... aja somnade om vaknaden halv 11. skönt
Gick upp åt. Sen bakade jag kanelbullar :D... Så kom Danni så brände vi bullarna hahaha så degade vi som vanligt. jag följde henne hem fick lånat en bok utav henne. Som är så sjukt bra. Så packade jag mina grejer och åkte till mamma. Så fort jag går innanför dörrarna hemma hos mamma så messar danni. Så jag hann rensa min garderob fort sen ut och gå med danni. Så ger hon mig en skiva FULL med låtar från twilight. jag dog av lycka. Så nu lyssnar jag sönder låt nummer ! och låt nummer 10. GAH dom är SJUKT BRA!!!!



Upp och jobba i morgon, BLÄ lite segt haha jag som är så jävla morgon trött- klockan 6 börjar jag..... jaja sen ska jag åka och köpa raketer. Jag vill dra en piercing i tungan. galet mycket........... får se.

nu ska jag snart sova. eller ja jag ska läsa boken ^^


nattinatti


BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0