Söndag

Lördag:
Åkte in till stan med pappa och bror på förmiddagen. Handlade färdigt allas julklappar. Sen åkte vi till farao och åt där. Sen hem och lämna bror och pappa åkte med mig till stallet. Snabbt hem hämta några cider . Och sen till jenna där mackan satt i sin ensamhet så jag va tvungen att göra honom sällskap :)
Väl hos jenna kollade jag och mackan på trav. vilket jag inte förstår så himla mycket utav men det va trevligt. Mackan är faktist en riktigt ra kille har jag kommit fram till ! Sen gick jag och mackan till franks. För han va JÄTTE hungrig så skulle vi mött skåne där för att senare ha sällskap till CL och norrland. Men nej. ingen skåne kom. Så jag och mackan började gå. Så ringde vi honom nä då e dumhuvudet redan hos CL och norrlan. jag fick mig ett REDIGT rachaanfall. !

Väl och Cl och norrland kollade vi på dansbandskampen och drack lite cider. Mysigt.Sen vid 12 va vi trötta. Cl somnade i soffan ganska tidigt och gick och la sig. Norrland såg ut som om hon skulle dö, så trött va stackarn. Jag och jenna sprng en bit för att hinna före killarna hem. vilket vi gjorde. haha så skulle jenna ha cigg..... vi gick till statoil men det va stäng. När vi kom hem hade våra män varit duktiga och bäddat för oss bra jobbat MAN!

Vaknade av ett mms av pappa i morse. Skåna hade blött näseblod och trodde att det va jag som slått honom medans han sovit. men aldrig att jag skulle göra något sånt ? :P haha
Jenna försvann tidigt och gick och åt. jag va sur. men blev gald senare. sedan ledsen igen..........

Nä nu ska jag äta. Sedan till liseberg med mamma. det kommer bli super mysigt !!



BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0