Tisdag

Måndag:
Danni ringde och väckte mig klockan 10. jag kunde knappt ta mig upp. Hjälpte grannen med deras ipods för dom skulle till thailand senar  på dagen. Danni kom till mig jag gjorde mig iordning och vi tog bussen till backaplan. Vi skulle leta fest kläder edtersom vi ska ut på fredsg och så kommer ju nyår. Men vi hitta inget så speciellt danni hitta iof en sjukt fin klänning ! Så åkte vi hem. Danni gick hem till sig och jag till mig, jag åt snabbt åkte sedan till fidde som fixat twilight filmen på cd så då gick jag hem till danni så kollade vi på den en tredje gång. jag är så sjukt kär i den filmen så det finns inte. Och så vill jag raderar DIG ur mitt liv.Ta bort dig från allt. Låssas som om du inte finns. För du är sjuk. jag tål dig inte.
Lilla mackan blev större i dag me han fyllde hela 16 år. Grattis till honom !

Tisdag:
Klockan ringde 05.15 jag gick inte upp förrens halv, haha gick till jobbet. hehe fixa och dona så gick jag hem . ligger i min säng och halv sover.
Blir antadgligen uppsittar kväll i dag med danni. För pappa är bort bjuden på middag. Så jag tänkte få hit danni så jag slipper vara ensam.
Och i morgon är det julafton. Helt otroligt .... känns som det är i oktober . Ingen justämmning alls i år. ingenting...... Julen  firas iaf hos mamma med mammas sida. Pappa kommer dit vilket gör det hela mycket bättre. Innan det ska vi till farmor och farfar.

Undra hur min lilla ponny har det... jag saknar henne .... sjukt mycket. <3



byebye

Kommentarer
Postat av: JJ

fandå, kanske också skulle fixa mig ngt nytt till fre?:P

2008-12-23 @ 21:26:17
URL: http://jonnajinesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0