GAH

Heejsan, härlig dag i dag, eller inte. dagen börja med att jag vaknade av dom **** arbetarna som jobbar i butiken under vårn lägenhet , gud va dom väsnas, men jag orkade iallafall ta mig upp ur sängen för att sedan gå till tandläkaren, yiipey, borrade två tänder utan bedövnign, hej va ont ! så fick jag iallafall fixat det. så skulle jag gå till mammas jobb, men då öppnar dom inte dörren för mig, GAH!!!!  så då gick jag hem , jag orkade inte skolan i dag, känner mig inte så jätte motiverad just nu, tyvärr, tredja dagen i skolan och jag orkar inte gå , terminen börjar härligt.

ingen häst i dag heller, så jag kommer väl få sitta här och ruttna , haha men i morgon hoppas jag blir bättre, för då ska jag hem till underbara becca, och bara deega,  det behövs kan jag säga,
även kallad det trejde hjulet

aja, ha en underbar dag folket.



Glöm dina bekymmer, för i morgon kommer nya









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0