Onsdag

Hej igen, det var ett tag sedan ;)

Uber hård träning i dag , sprang och hade fys, min kropp värker ganska mycket, haha
 
nu ringde älsklingen med, hihi, längtar som fan tillvecka 7 !!! vi kommer få det så jävla roligt :P haha Jag emil , emil, Caroline, Kalle och Sahra, vi ska till kläppen och åka skidor och bara ha det UNDERBART.

idag fick jag tillbaka mitt geografi prov från cp läraren och jag hade fått ett fett IG, och han sa att jag vatvungen att skriva om det idag, :@ ofta jag hade pluggat menar jag, så det fick gåsomdet gick :S I morgon ska jag till torslanda ridklubb och hoppträna med pownin :D  det kommer gå underbart, hoppas jag haha :P

Fredag - Sofie Sahra L och min egna Gabriela fyller 18, då blir det UTGÅNG!!!!!! om jag kommer in på det cp leget jag fick, tror inte jag komer in. :( men men då blir det av till nästa, och nästa igen, hahahaha
men men grattis flickor i förskott, ni är bäst.


Och dagen avslutas med att jag vill säga att jag saknar min louise, VÄLDIGT mycket, jag har så grymt roligt med dig, hela tiden, tänker på dig,


Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0