hej

i dag började jag praktisera på dagis, as kul, jobbigt för barnen är ganska påfrestande, men men as kul.
Åkte till stallet efter, merci va helt underbar, om man kan älska ett djur så mycket att man skulle kunna ge allt så gör jag det!


så kommer jag hem , ringer pappa för att kolla om det ok att vi hyr en transport om jag ska tävla, han svara itne på min fråga utan för välrdens JÄVLA anfall, jag lägger dumjävlen på, mogen pappa jag har, jag blir as sur och skiter i det så får jag ett mess av honom . Jag har kommit fram till att mina föräääldrar kan ta sig någonstans och sitta där och tycka synd om sig själva, så patetiska!!!!!!!!!!!!!



aja ha dt.


Glöm dina bekymmer, för i morgon kommer nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0