Tisdag

Hej hej , sitter i skolan och har projekt tid, fick just reda på att jag fick ig på mitt franska prov, FAN så jag ska få komplitera det på torsdag, och på torsdag har jag Matte b prov med :( och där kan man inte göra omprov , och på fredag har jag engelska prov, åå jag orkar inte, fan det blir alltid så jävla mycket, och nästa vecka så måste min och mandies artikel grej in , GAAAAH, fast det är ju ioförsig ganska gott att bli av med allt innan lovet, men endå. fan dom förväntar sig att vi inte gör något annat än pluggar på fritiden, går man inte i skolan för att man ska lära sig där ? eller, jag jag kommer fan aldrig hinna med allt. ÅÅÅ ,

Träning i dag i allafall, med hästen, sen hem och plugga matte b. låter inte sådär jätte kul, hmm jag okrar inte , och så kommer jag säkert inte ens få ledigt från skolan när jag är i thailand, GAH  jag hatar Ale gymnasium och min inrikting , jag ångrar mitt skolval och mitt val av in riktning , vad fan gör man då ? orka gå om med 92 :or ?? nej tack



aja ha dt



Glöm dina bekymmer, för i morgon kommer nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0