Fredag

Hejsan allihopa. Sitter pa teneriffa i solen och steker. hihi. Har inte haft sa mycket sol forrens i gar. sa nu har man fatt lite farg. hihi.
Vill bara saga att under denna veckan har jag tankt en javla massa. Det har dragit ner mig i skiten igen, jag har atappat det. Getas rost gor sitt varje dag. man kan tanka pa lite annat. men nu nar man kan tanka da kommer allt tillbaka. jobigt jobbigt. ska bli skont att komma  hem och traffa folk. Och nu tycker jag att jenna och linda kan komma hem sa att jag kan fa traffa dom med, for dom saknar jag ;) min hast aker om en manad:( helvete.... hur ska jag orka denna javla vintern. den ser inte ljus ut  vill jag lova. GAH!!!!!!!!!!!!!



nene nu ska jag upp och lagga mig vid poolen igen. ha det.



BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0