Fredag

Heeeejsan..

Gårdagen gick grymt segt i skolan. Gjorde inte så värst mycket vill jag lova. satt mest. Sen skulle jag träffat gabi i stan mem så blev det inte. Så jag åkte hem och åt sen gick jag till Danni och såg på film med henne och Skåne. Det va mycket trevligt. Så gick vi en promenad efter två filmer som va Inga kan älska som vi och så klart Dirty dancing ! så ner till eriksberg en stund och sen slängde vi skåne på bussen och gick hem. Väl hemma va la kloclan halv 11 .. Så jag gjorde mig i ordning för natten eftersom för första gången denna veckan kände jag att jag va trött så jag hade tänkt passa på men skåne fick gå från kållered centrum och hem till honom.. stackarn. Så jag fick hålla honom sällskap. Och då blev jag pigg ... haha Men det tog en timme för honom att gå hem så efter det fick jag sova.

Så nu ska jag snart gå till bussen och åka till skolan. Och efter det bilr det 2 hästar och sen mys hos jenna. jag tar med ÖL! WOHOO.......

jaja
-ha en bra dag!






BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0