Lördag

heelo.
I dag har varit en bra dag. Danni väckte mig tio i nio och sa att dom hämtar mig vid halv 11, grymt jag somnade om och vakna en tima senare. Ut till dannis stall för att det skulle komma en tjej och provrida hoppsan. En väldigt bra tjej  åste jag säga. Jag fick rida först. han va jätte snäll. han va lite seg när hon ed men så red hon ut och fick galoppat ut för en bake då han både bockat och sparkat bakut. Men va helt såld och ville ha honom. Sorgligt, Men han kommer få det bra hos henne tror jag . Inte i närheten av danni, men hon har hittat en värdig eftersättare. Så åkte vi hem till danni och åt pizza. Spelade wii med hennes mamma och degade. Så va jag tvungen att åka till stallet och säga hej då till min bäbis. Och hämta min moppe som inte ville starta. men efter 20 min va den snäll mot mig och jag kunde åka hem. TACK moppejävel !! Så nu ska jag till danni igen och kolla film. Sedan hemm till mamma och sova en stund och halv 5 åka till landvetter.  naaaajs så vill ni mig något kan ni inte nå mig ! danni kommer ha min mobil. så a. ni fattar. men men ha det så bra hemma här medans jag ligger  i en solstol och dricker drinkar i annanas. hihihih.



Kommer sakna vissa :D hihi



ha det !!!!!!! Pussss



BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0