Måndag

va på rättegång i morse. tråkigt ! jag mandie och soff satte oss på donken i en timma och pratade lite. Kändes ganska bra att prata ut lite. Sen åkte jag och soff till vasa och träffade hennes x lövberg. dom tog en cigg och sen åkte jag hem . Pratade med danni på bussen ho nhade nog tråkigt i skolan ;) Så nu sitter jag här. Allmänt uttråkad. Känslor som är där jag inte vill att dom ska vara. Min älskade häst ska snart åka ifrån mig.  och det är nog det värsta som kan hände just nu. Min bästa vän ska åka i från mig och jag kommer antagligen aldrig mer få se henne. kul............ Vad ska jag nu ha att se framemot? . Du är borta och nu hon. åt helvete.


I morgon blir det iaf thestudio. kan bli roligt....



Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0