Onsdag

Heeelöö

Praktiken rullar på bra som fan ! allt går som jag vill just nu.
Förutom att min bästa vän inte är min vän längre det känns lite jobbigt. Jag hoppas att du läser detta och att du tar dig i kragen och fixar till dig. Du sa att jag ändrats. ja det har jag. Men det är inte jag som sviker min bästa vän.
Det ska du ha klart för dig. Hade du stått för vad du har gjort så hade allt sett annat ut. Men nu. nej nej kom inte med dina jävla uppsatser om hur fel du har gjort och hur mycket du ångrar dig. För jag köper det inte. Det va du som satt och sa allt dagen innan, allting som va dåligt om jag hade gjort så. Men det roliga är att det  va du själv som gjort det. Och jag tackar för att det inte tog mer än 7 år för mig att förstå vem du är. Att jag blev lurad och att jag trodde på oss. Bästa vänner..... jo visst..


Klarade halkan i går! weeeeeeeej typ det roligaste jag gjort på väldigt länge. Och i måndags gick jag och man på frölunda. det va NAJS frölunda vann och jag blev sjukt glad. Det blev dock inte jenna. hahah i går städade jag och jenna hennes lägenhet och det blev skujt fin. ännu finare än va det redan va ! hihi I dag va jag hos dannis häst och red. han gick super bra och sen till min ponny. fan jag vill verkligen inte att hon ska åka. vet inte riktigt vad jag ska hitta på. När man inte har något att göra på dagarna. hmmmmm.

BLÄÄ


Ha dt najs


<3



BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0