Tisdag

hajhaj

Sitter  hos jenna och ska in till banken nu,,,,,, Ska föra över pengarna till mitt konto WOHO så ska det handlas skor. Sen skolan i en timma sen ut till dannis hoppsan. Gårdagen va lite jobbig ....

Det känns väldigt jobbigt att du bara lever på som innan. Att du inte bryr dig. Vi skulle vara bästa vänner. du säger att det är upp till mig, Visst men det krävs två för att dansa tango. Seriöst då visar du ju bara hur lite jag ´betyder för dig. Men visst vi ska spela med öppna kort. jag saknar dig inte lika mycket som jag trodde att jag skulle göra . Efter det du gjortde så kände jag bara som att all luft gick ur mig, att jag inte orkade bry mig längre. Vilket jag inte gör. Men kom inte att säg till mig att jag har glömt bort dig. För det har jag verkligen inte gjort. Inte på det sättet du gjorde mot mig. Vilket också va jobbigt. Men du bryr dig inte om någon annan än dig själv. Och det är tråkigt.
jaja nog pratat om dig........ Ha det bra.



Nä nu får jag sätta på mig mitt ansikte igen.


BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0