Tisdag

heeeelo....

Åkte hem till jenna i går kväll. Efter jag varit i stallet.... ponnyn har antagligen en hovböld . BLÄ . Jag och jenna gjorde dipp och morötter och bara va. så jävla härligt ! Måste säga att efter att bara ha "känt" varandra i typ en månad så är hon GRYMT bra !  I LIKE !!!!! så åkte jag linda sofie och danni in till the studio och tog bilder. många bra många dåliga...

Nu ligger jag i min säng med en popcornskål vid mig och degar. Tänkte sova nu upp i morgon och till skolan. Två hästar i morgon med NAJS !! roligt som fan !
Danni vahos mig en stund och färgade mitt hår som hade blivit solblekt. blää


jaja ska  väl sova nu




HAJHAJ/BYEBYE

Kommentarer
Postat av: MOSTER

ÅÅÅÅÅÅÅÅ VA FIN DU ÄR

2008-11-12 @ 08:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0