fredag natt.

Heeelo. Kom just hem efter att ha varit på bio med bästis. weeeej vi såg rallybrudar.. och den va GRYM! alltmänt okej dag. Prov i natur b som gick bra. wooow . haha sen stallet min ponny va sur i dag. då blev jag med deet. så hämtade gabi mig. snäällt och så köpte vi bk MUMMA .. Bytte rum med bror i dag. nu har jag ett  liiiiiiiitet rum. som är väldigt mysigt. sitter och dricker lite vin och myser. förlåt geta. jag öppnade tetrapacket utan dig. sorrysorry. jag köper ett nytt . hihi


Ne men i morgon blir det mys med jenna och linda tror jag . vilket är underbart roligt !! haha


Nattinatti..


BYEBYE

Kommentarer
Postat av: mamma

fyllekaja!!!!!

2008-10-18 @ 10:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0