Fredag

heeeelo. I dag har det bara varit en seeeegis dag efteesom jag och gabi va ute i onsdags och i torsdag.
I onsdags va det halloween party @ peacock så innan det blev det viktoria med bea madde anna och alex. Massa andra fler men dom känner jag inte. Så vid 11 drog vi till Peacock. Jag fick ringt upp jenna och klagat på att jag sakande henne och linda och att dom fick komma hem till gbg NU. Men dom va ute och roade sig dom med ! Hihi.

Så när vi väl kom till Peacock va jag grymt otaggad. så vid halv 2 gick vi hem. tog vagnen till eketrä och fick gå därifrån. Men det va ganska najs eftersom jag behövde prata av mig och det behövde gabi med. så det va helt okej att gå ifrån eketrä! japp så vaknade vi vid 11 i torsdgs så gick vi upp sega som vi va så åkte jag till Dannis häst hoppsan  och red honom och det gick SUPER bra!! så åkte jag hem så kom mamma och hämtade kläder som vi ska ha på söndag när vi åker till värmen ! och så kom gabi strax efter det så blev det mat.
Bakpotatis och ett underbart gott kött ! Efter det va det bara att göra sig snygg, sätta på sig ett aniskte som såg okej ut . HAHA så kom jennie och sahra till mig så mötte vi emil och så åkte vi  in till sticky.
Men där va det såå jävla  lång kö så vi drog till chez en stund och sen till sticky igen. men då gick inte sahra och emil med in utan det va bara jag jennie och gabi. hihi men jag träffade käll och gai och jg fick min present av käll som va en puss. haha söta unge. det va mitt enda intima under den kvällen hahahaha.Det va så jäääävla mycket folk att det knappt ick att dansa. eller det gick itne för man blev knuffad över allt. haha galet ! sofia från min klass va där :D äver niklas och gurra och martin  . Dala får vi inte heller glömma så det blev ganska kul. Träffade även julia som jag inte set tpå typ 2 år. Grymt roligt !!   Gick vid halv 2 för jag kände mig sjuk. orkar inte med min hals. blä på den. så i dag har jag varit hos min ponny och dannis. ska sova nu för ska upp tidigt och hjälpa danni. naaajs. jaja på söndag åker jag. och det ska bli väldigt skööööönt !




BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Gab

I love us <3

2008-11-03 @ 00:41:04
URL: http://gaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0