Lördag

Klockan är nu 07:56 och jag ska till stallet om en halv timma, jag och michelle ska till Torslanda och rida program inför Div 2. naaajs. Dagen i går kändes mycket bättre. Inte bra men bättre. jag har gåt igenom allt i huvudet. grunnat. Hade jag bara vetat så hade inget av det här hänt. verkligen. Men det som har hänt har hänt. inte mycket att göra åt. Hoppas bara att du verkligen vill försöka. och inte kasta bort allting. För det vill jag inte att du ska göra. Detta blir den jobbigaste helgen på länge. Och jag saknar dig.

Går dagen va hel mysig. Först skolan som gick ganska fort. Så fick jag fjäskat så att Emil hämtade mig i skolan. För mamma hann inte och jag slutade tre och skulle inte hinna till stallet till 4. Då mitt intag är. så Emil hämtade mig så åkte vi till tre hästar och jag köpte schampoo till hästisen. Så när jag kom till stallet va det att ta in alla hästar och sedan red jag och michelle bort till en äng och red lite där. michelles mamma Ami tog en massa kort. riktigt fina i höstsolen.Så kom vi tillbaka så va det bara att bada hästen så att hon blir vit. vilket hon blev! Då blev jag glad.
Så ringde jag Gabi så hon kom och hämtade mig, så körde vi  hem hennes mamma pappa och bror. och sen åkte vi hem till mig. Men då ville pappa handla. så vi åkte med ! fick oss Chips och godis.
Och så när vi kom hem fick det bli en mys film "inga kan älska som vi" för jag bara älskar den !
Så pratade jag med geta. gull. pratade i hela 2 timmar :O haha det va skänt att prata av sig.
Jag hoppas verkligen att allt löser sig och går tillbaka till det vanliga. Eller så vanligt som det kan.


Jag älskar Fredrik Berg.



ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0