Lördag

Uppdatering.
ProgramRidningen gick skit! blir galen, tycker det är jätte tråkigt nu med allt. Merci går jätte bra på träning. Riktigt fint, men ne inte tävling. orkar inte med det.tråkigt som fan.

Facebook i dag va väldigt intressant . HAHA kuilig ^^ . är det så , så slår jag dig sönder och samman :D hihi lite kul ;)  Gabi skulle myst med mig :P men neeeeeeee. cp ;) hihi

"Ey, vet du vad ett plåster är ? inte, ne du är ett levande exempel. släpp taget. du börjar lukta "  ^^ HAHA citerat av jonas.
KLOCKREN . Du är grym killen HAHA


Saknar min man ;D hihi om han nu är min man vill säga :P det lär vi se i morgon eller på måndag eller liknande :D hihi


BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0