Lördag

GodMorgon ! i dag vaknade jag skuuuukt tidigt. vet inte varför men det gjorde jag. helt pigg va jag när jag vaknade. Hmm.
Ska ställa mig och göra en tårta snart till en i stallet som fyller år i dag.
Och sedan hoppa in i duschen och fixa iordning mig. lite fin får man ju vara någon gång. haha så ska jag till åny och träffa dom härligaste. ser verkligen fram emot det!
Sen efter det vet jag inte riktigt måste till stallet tror jag. bläää och fick ett mess av phil som frågade om jag och gab skulle komma i dag. Då fattade jag inte va han menade. hmmm  får vänta tills han vaknar så hör han väl av sig.^^
Fest antar jag. men bra att jag går på pencilin . bläää


Laddar kameran brudar. hehe


BYEBYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0