Lördag

hejs! Sitter och lyssnar på hääärlig musik och väntar på att jenna ska messa så jag kan ta min mintu och dra ^^
Alex är i stan och han ska med mig till jenna. hihi lindalindalinda ^^
Dagen har varit bra. vakna i morse när gab gick. det låter typ som om vi är ett par men nej nej . haha men jag somnade om ganska snabbt. vaknade halv 12. tänkte oj vilken sov morgon. masade mig upp och fick i mig lite frukost. sen ut till hoppsan och fixa där. så åkte jag moppe i regnet till nästa häst. minminmin. hon va tjurig i dag, men jag fick henne glad. haha. Lekte i paddocken så vid 4 åkte jag hem och käkade tacos. Sen deg deg deg, sminkade mig lite :P haha så nu snaaart åker jag . ska möta alex i stan bara :) hihi

men men ha en härlig kväll!

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Gab

Vi är visst ett par? (A) HAHA<3

2008-10-19 @ 22:43:50
URL: http://gaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0