måndag

God morgon, Helgen har varit ganska bra faktist, i lördags blev det åby . Det va mycket mycket trevligt. Lite sura miner från en viss. men det förstörde inget .Sen efter det blev det också mys. då gick hela lördagen i ett nafs. gjorde itne mycket utan bara va. Ganska härligt. Så i går blev det en riktig hösttur med pownin i skogen. Hon va grymt pigg! det nya fodret gör de det ska!

Nu ska jag snart gå till skolan och sitta där och uggla, fy fan. jag orkar inte med det, nu vill jag ha lov. så att jag kan åka iväg från allt som finns här. Jag förstår inte varför allt är så jävla jobbigt hela tiden. Inget går som man vill. På lovet blir jag 18. vilket jag också har längtat efter. väldigt mycket. men mest av allt så vet så saknar jag det.....
känslan. Då va man fan glad. Kan det inte bli som då? kan vi inte börja om allt?
Är jävligt less på allt just nu. jaja. klaga kan jag, men men nu ska jag platta håret. ha dt

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Snart 18 då ;)



http://sthomsen.blogspot.com/

2008-10-13 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0