Måndag

heeeelo. Måndag blä vad jag inte tycker om den dagen. haha Dagen har varit bra. lite tråkigt väder bara. Hade körlektion i dag som gick super bra. fick bokat halkan med. GÖTT!!
Psykologi prov som va cp svårt. men det gick helt okej. Sen ut till stallet. red i regnet min ponny va allmänt okoncentrerad då blev jag arg och bakna te henne så blev hon koncentrerad till slut.Och då gick hon super bra !
Pappa hämtade mig och körde mig till mamma. Jag va hungrig och fick möta mamma på eketrä för att köpa mos och köttbullar på arnolds. MUMS !!!!

Nu hade jag tänkt sova bort min huvudvärk. jag börjar tidigt i morgon . :(
Hem till jenna i morgon och fira sokkan !! Hon blir hela 18 år. grattis till henne.


Nattinatti..



BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Gab

När har du halkan? :O



ååååh, arnolds! VI måste äta där snart!! <3

2008-10-21 @ 22:48:14
URL: http://gaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0