Måndag

Jävligt lång natt, har som mest sovit i en timma. inte mer. har legat och vritt mig och inte kunnat somna. vilket jag ALLTID kan. Men nej inte denna natten. Gick upp klockan sex för att åka till Nödinge innan skolan och ha körlektion. Som gick helt okej. Är lite vimsig just nu. känner jag. sen efter körlektionen va det dags för rättskunskap prov. FY FAN. Hej IG. Och så fick jag reda på att vi slutade 12, då blev jag glad annars hade jag gått till 20 över 4 och det hade jag aldrig orkat, inte efter min sömnlösa natt.så skulle jag haft en lektion klockan 11, men då skulle vi jobba på våran inlämningsuppgift och den va jag redan klar med. Så jag lämnade in den och åkte hem. så nu sitter jag här. ovanligt menar jag. HAHA.
 Ska till stallet sen och träna med hästisen. får väl se hur det går. är inte taggad.

min mage är inte lugn för 5 öre. bläääää



ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0