onsdag

Vill bara skrika ut allt jag känner. så att alla förstår. få ett slut på allt. snart tar jag mina saker och åker. åker någonstans där ni inte finns. så jag slipper höra om er eller ens se er.Då skulle jag kunna ladda om. ta nya motgångar. men nu.
Det va en som sa til mig sparka på dom som redan ligger. jo det är då man är starkast. när man kan säga till andra saker som redan är nere. men det vet jag nu. det visste jag inte då. en vecka sedan.
Så nu vill jag bort. jag vill lämna det är jävla hålet och åka någonstans. typ filipinerna eller något. bara bort. eller upp till kiruna vad som helst. men jag vill inte vara kvar här. inte just nu. för ni stryper mig med era saker. ni är runt omkring hela tiden. Det går inte att komma ifrån er.

I juli. då va det som bäst i början av juli... jag har inte varit så glad på mycket mycket länge. men nu är det tungt.
Ta ett djupt andetag och börja om. Det är just vad jag ska göra.


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0