Onsdag

Helo..... Gick upp kvart över 7 i morse för att åka till UM. blää sedan hämtae mamma mig och jag åkte med henne till hennes jobb och va där till pappa hämtade mig och vi åkte till optikern. Jag fick köpt mig ett par nya glasögon. Fräckt ^^ ett par svarta lite tjockare bågar . Snygga som attan. Sen åkte jag hem fick min vardagliga lunchdos av geta. häärligt.
Fick åka med pappa till fidde, för min moppe stod där och den hade fått punktering. och vi va tvugna att hämta hem den. Så pappa fick köra moppen och jag bilen hem. HELT själv så jääävla fräckt. tur att det inte är så låångt . HAHA . Nu är Gabi här och ska ska väl om ett tag börja göra oss i ordning för halloween party på peacock. najs najs Jag och Gab ska vara 80 talare. fräcka. i morgon blir det först till hoppsan och sedan ladda inför kvällen. Då det ska röjas som fan !!! ha en underbar kväll..


Citerar jenna


" HAJHAJ"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0