Söndag

Go kväll. Det blev tyvärr ingen jenna och linda i går. Meen det tar vi igen på lördag brudar ^^ Istället blev det hem till geta och nathalie. efter 5 liter vin blev vi ganska bra i gång. Speciellt Nathalie som gick igång på sången. jag och geta gick igång med vårat asgarv så vi fick ont i magen. Vi va tvunga att gå ut med eddie, och då tyckte geta att jag inte kunde gå rakt i trappen. Men det kunde jag. loooovar. Getis va inte så bra på benen heller. medans nathalie va snabb som attan. Där kom fylle fnisset fram för första gången den kvällen. HAHA då dog geta av skratt. sedan in igen. Ladda med mer vin och då blev vi helt seriösa. i typ 5 minuter tills nathalie dansade för oss med vimsa.
 Vimsa va helt galen när vi skulle sova. hon lagade mina fötter under täcket och jag blev galen på henne.
Eddie fick ränneskita fram på morgonkvisten så nathalie fick gå upp och torka bort äcklet! blääääää det lukta in viol vill jag lova. Underbara tjejer !! tack för en RIKTIGT rolig kväll. den kommer jag stå på länge !
Så gick vi till åby för det va någon travsportensdag eller något . Och sarah skulle rida uppvisningslopp eller vad det kallas ^^ Så vi va helt enkelt tvunga att traska upp till åby. För sarah va BÄST ! jag fick träffat jenna och linda med. Då blev jag glad !
Sedan tillbaka hem till getis och hämta nathalies bil och åka och köpa pizza. å det va RIKTIGT gott.
Så i går kväll hade jag lovat Nathalie att jag skulle massera henne vilket jag snällt fick göra efter pizzan. Hon tyckte det va bra. vilket tur . HAHA
Sen va det bara att traska ner till vagnen. hem till pappsen och ut till dannis ponny. Nu sitter jag hemma hos mamma och tycker synd om mitt stackars huvud.

Vet inte riktigt vart jag ska göra av alla känslor. jag saknar det. väldigt mycket. Men det går inte. Det gick inte, det kommer aldrig funka. varje gång. så tänker jag på det. hela tiden. Jag har så grymt ont i magen. och det vägrar att släppa. kan det inte bara bli som förut ? Det vore bäst så.


Ha en trevlig kväll.


BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0