Söndag

God kväll.
Går dagen såg ut som en helt vanlig lördag tils jag mötte jenna och vi gick hem till ig och började fixa iordning för mig och lindas middag. Jag och snygg jenna och gaaab gjorde oss snygga innan alla kom. Så kom Danni. så jvla kul att hon kom !!! sen ramla folket på. mys dt blev sweet shilli med kyckling och pasta till mat. Och vanlijglass med varma hallon till efterrätt. helt okej . HAHA Så började drickandet. Alex kom och skulle strippa för linda. Vilket linda uppskattade vääääldigt mycket ! Efter det blev det mycket grogg och MYCKET singstar. alla gick i gång vill jag lova. Jag och Getis fastnade ett antal i djupa diskussioner på toaletten. haha Jenna och jag drog i och några underbar shotar som satt precis där dom skulle ! Kvällen gick på het underbart. Fick pratat md skåne. HAHA  typiskt mig när jag har fått i mig lite föööör mycket. piiiiiiiiinsamt. Hoppas att du inte tyckte jag va jobbig ;) haha men men
 
Danni gick först. för hon har skadat sin lever så hon måste ju vara lugn. Så grymt roligt va det att ha med henne !! Sen gick soff och mikk, dom skulle till en fest i Mölndal. Sen efter 2 timmar tror jag . Så gick emma och min getis.  Och efter det blev det itne mycket i  singstar väg mest grooggande. så spydde alex ner en filt. bläääää och emil spydde i diskhon FY . det blev stopp :O och alex blev medvetslös. Ambulans kom alex åkte med i den. Emil fick bort allt spy och fick gjort rent.  sen flydde jag oinda jenna och bella huset och vandrarde till eketrägatan när det PISSE regna. fy fan ! Så va det bara att hoppa i säng när jag kom hem för jag gick upp 20 i 7 för att åka till stallet fr att morgon fodra.
Så 7 körde mamma mig till stallet. blää det regnade och va kallt och jobbigt. jag fick sysselsätta mig med att byta skåp under tiden hästarna åt. det blev bra tyckte jag .
Ut med alla 11 hästar och sedan in och mocka. Så hämtade mamma mig så åkte vi hem och spelade geni med in bror, sen ut till stallet igen för att middagsfodra och sedan hem snabbt för att släkten skulle komma. naaajs  fick skrapat ihop 1500 vilet är riktigt bra med tanke på att jag ska till ullared på tidag och utgång antagligen både på onsdag och torsdag. hihi . Men men nu ska jag till farfar och sedan ut och kvällsfodra. hihi

Så jävla gött att ha lov nu !!! NAJS


ha det naajs ..



BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0