Tisdag

Go kväll. Dagen har rullat på ganska bra. mycket hål dock , så har fått sitta och vänta på lektionerna ett antal timmar. vilket är ganska segt. slutade lite tidigare. För jag och mandie va väldigt snabba med våran labb som vi gjorde i naturkunskapen. Åkte hem snabbt pratade med Jenna och åkte till henne.
Sokkan va ju självklart där så vi tjöta lite så gick vi till hemköp så köpte vi massa nyttigheter.
Så hem till jenna igen så satte hon sig och gjorde fruktsallad. och linda skalade morötter till mig så jag kunde äta morötter och dipp eftersom jag inte är så förtjust i fruktsallad, det blev mumma ! så skulle linda till åby för hon har stalltjänst så det fick bli en promenad dit. viklet vi behövde. vi behövde rensa våra huvuden efter allt hoppande och studsande som vi hade haft för oss. Vi spelade det ROLIGASTE spelet ! så till åby fick det bli. va där en stund så gick vi tillbaka till jenna. så möl åt vi !! MUMMA
Så vid 9 gick Linda. hon skulle cykla hem så bänkade jag och jenna oss och kollade House. mmmmmmm honom tackar man inte nej till! så satt vi och prata och bara hade det hur bra som helst riktigt riktigt mys !
 Så vi 10 hämtade pappa mig, och här sitter jag nu.

Har lite sovmorgon i morgon.. naajs. börjar 11 . Men nu ska jag sova. NattiNatii



BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Jenna

haha, eyetoykväll nångång eller ;);) för inhandla några fler spel så ere röj sen :D pratstunden var guld igår .. <3

2008-10-15 @ 10:06:09
URL: http://vornanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0