Tisdag

Helo. va i ullared i dag emd gabi och Cicci. super kul !! haha fick handlat för 962:- :O mina negna pengar helt otroligt. Fick äntligen köpt min Dirty dancing på film, Jag bara älskar den. åååååååå ge mig kärlek. snälla snälla. haha miss you dear. Nobpdy puts baby in the corner. När kommer min drömman då? haha . gaaalet
Tur att jag har geta som jag kan klaga ut hos. tack snygging !! Hon praktiserar  på my one så gå dit och hälsa på henne !! :D
I morgon blir det ut och rida två hästar. ja kämpar och står i , fan va härligt att bara öra det på dagarna. slapp jag skolan så skulle jag ta hand om HUR många hästar som helst . haha men men nu är det som det är tyvärr.
Utgång i morgon  och på torsdag. Najs har hört att alkohol får bort det jobbiga. Det ska iallafall testas nu. Party  Party. KSa även till UM i morgon och oprikern. Måste köpa nya bågar . Hade tänkt mig ett par röda.

Jag saknar jenna och linda. Dom är i e-tuna och har det gott. medans jag får sitta här och sakna dom . jaja sånt är livet.
Blir nog en kväll med geta och nathalie i helgen. eller jag hoppas det iaf. Vi behöver tömma två bag in box innan jag åker till Teneriffa. Det ska bli skönt. På söndadg åker jag till värmen. hihi jaja ska kolla på mina nya filmer.
Get over it och Nothing Hill.

HAJHAJ



Kommentarer
Postat av: Moster

Vad fin du är på kortet gumman älskar dig så!!!!

2008-10-28 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0