Tisdag

Heeelo. I dag är hela dagen lindas dag !! hoppas du haft en underbar födelsedag gumman ! Va i skolan i dag som vanligt. En härlig dag. Fixade naglarna förut. YESYES!! åkte sen till jenna för att fira Lindas dag. När jag och alex går av spårvagnen möts vi av en underbar lindis. Upp till jenna och där är självklart jenna, haha och jonna,emma och bella. först lite singstar. jag, linda och alex i ett lag. vi va grymmast ! haha sen blev det lite eyetoy. men det va varmt så vi dansade i stället . Det va super kul !! Sen fick jag sura sms av min mamma och då åkte jag hem. Alex va snäll och åkte en bit i 5:an med mig. sen sprng han va för han va så kissignödig. haha .

Vad är det för fel på er människor ? nya kmpisar. a visst. men ni gamla gör ju inte så mycket för att vi ska hålla ihop. så det blir som det blir. tråkigt bara att man får skit för det.


Nu ska jag sova. Nattinatti



BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Dahlqvist

du är sjukt söt!

2008-10-21 @ 23:48:26
URL: http://dahlqviist.blogg.se/
Postat av: Gab

:/ <3

2008-10-23 @ 16:47:06
URL: http://gaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0