Torsdag

Vaknade klockan 3 i natt av att jag inte kunde svälja. så när mamma kom in och skulle väcka mig klockan sju så sa jag att jag måste till läkarn för jag kunde inte svälja ! så pappa fick åka med mig till backaläkarhus för jag är feg för farbror daktorn. haha
Men mycket riktigt så hade jag fått halsfluss ! bläää har cp ont i halsen men mår inte dåligt annars. konstigt.
Så nu sitter jag på pappas jobb för att apoteket har inte öppnat så han kan inte köra hem mig innan vi handlat min pencilin, bläääää.


ska väl snabbt till stallet sen. tydligen hade jag chilli i dag. vilket jag hade glömt. typiskt mig. Är lite uppe i det blå i mellanåt. haha.
Känner mig faktist väldgt glad nu. efter allt. riktigt riktigt glad. men samtidigt så vill jag ju krama dig. men men jag går ut det med ett leende på läpparna. eftersom att jag klär inte i att vara sur. enligt en viss person ;)
i helgen blir det nog inge party då, eftersom gabi visade hur det går när man dricker när man äter pencilin. Och det vill vi inte ska hända igen ! haha. och det va inte kul.

men men ha en underbar dag.

ByeBye


______________________________________________________

uppdatering. :

Fick köpt nytt foder till merci. för hon som jag red programmridning för tyckte att jag skulle fodra upp henne så att hon skulle bli rädd för "rödabrevlådor" tyckte hon, att hon skulle vara mer på tårna. aja får se om det fungerar. hopppas.
Annars har jag bara degat. vilket jag är ganska bra på nu. haha
vi ska tydligen elda. HAHA jag är på,

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Lena

Fin sida Cia TYSEN PUSSAR DU ÄR FINAST I VÄRLDEN BARA SÅ DU VET

2008-10-09 @ 11:28:13
Postat av: Lena

TUSEN SKA DET VA BLEV FEL

2008-10-09 @ 11:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0