Fredag

Åby i går då. Träffade Linda Sarah och Geta mys. Riktigt roligt måste jag säga. Jag har inte skrattat så mycket på länge. HAHA, sedan hem till fredrik då. det va också mys. Hihi

Dagen började sådär. Jag skulle ta pendeln från mölndal då är fanskapet sent. Men jag träffade geta .Det va mys. Så åkte jag in till stan och åkte till götaplatsen för att gå på UF med klassen. Fräckaste gubben hade en presentation. Självaste Putte Svensson. Han som startade HultsfredsFestivalen. COOLT ! så åker jag till stallet så missa jag bussen ner till stallet. Så jag började gå så kommer helena som en räddande ängel med sin moppe och kör ner mig . Tack för det sötnos. Så kom hon ner till mitt stall sen så red vi lite dressyr på ängarna . Riktigt kul. Fick rida Batman igen efter sommaren, sååå mycket bättre går han. Söta ponny!! Så pratade vi lite om tävlingen på söndag. Och jag är nervös. HAHA.
Så skulle Fredrik komma till mig nu i kväll men nej. Man blir ju inte förvånad längre. jaja. Bio iaf Arn. Sen fest. Hejdå dumma känslor. Hej rosa moln! HAHA Gabi klarade bytheway sin uppkörning i dag!!!!!!! Grattis älskling. du är den bästa vill jag lova !

Nu ska jag sura vidare på Fredrik, Och vill påminna om att detta är det gladaste inlägget på länge,

Ni va roliga i går. HAHA.

Bye Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0