Fredag

Åby i går. Gabi åkte med. vi körde dit  grymma är vi. träffade getis och linda. mysigt och babe. hihi vaknade kvart över 6 i mosre. somnade om och försov mig. lyckat. kom till skolan mådde skit dåligt! gick till sjuksköterskanoch fick en lapp om att jag fick gå hem, vilket jag gjorde. Efter min körlektion. som gick helt okej faktist. åkte till stallet. helle hämtade min på skrabbe och körde ner mig till stallet. men när jag kom ner kom jag i håg att jag inte hade några ridbyxor där. så det fick bli en barbacka skritt tur i mina tajta jävla jeans! och min ponny va ganska pigg . inte så roligt. Red upp till heller pratade med danni under tiden. inget ovanligt haha så red vi en bit sen.
Så när jag kom tillbaka till stallet var det att ta in hästarna. Så passar jag en tre-åring för en tjej i stallet så det va bara att  spola henne med. haha. Så hämtade fidde mig och körde hem mig. Och här sitter jag nu. ska snart hoppa in i duschen för att sedan möta danni och åka till Fredrik. Lite mys sådär på fredags kvällen.



sötaste.



Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0