Lördag.

Lite galen kväll i går. Gabi spydde som ett as och pappa fick hämta oss. det slutade ganska bra. Gabi fic ksova på min soffa för jag vågade inte ha henne brevid  mig.
Filmen va ganska bra, Bättre än ettan.
Gabi tog ju sitt körkort i går så vi va ute och åkte lite förut. Super mys ! Hämtade fredrik på Åby och körde honom till någon fest som han skulle på. Så åkte vi hem till honom och hämtade min väska som jag lämnat där. Sedan hem och äta tacos. MUMS.
Fixade hästapollen i dag med. Hon blev mycket fin inför morgon dagen. HAHA. Nu är jag riktigt nervös. men men det får gå som det går.
Danni den mysungen myser på Orust. thihi.

Har inte tänkt så mycket på er i dag. en riktigt bra dag alltså . HAHA


bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0