Lördag

Sov hos älskling i natt. med danni kollade på film heeeeela kvällen. Och det va väldigt kallt ute i går vill jag bara säga! vaknade tidigt i morse! typ klockan halv 9 av att det va suuuuper varmt, pch fredrik låg på mig haha. upp gick jag och danni iaf. så vaknade fredrik några timmar senare och gjorde pannkakor till oss:) mumma . fast självklart fick jag diska. haha sen hem till götet halv 6  hahaha hela dagen hade gått. Snabbkääk på BK sen moppa ut till stallet. men vi kommer jag typ 1 km och så får vi punka. det va barta att rulla hem moppen. Mamma fick komma och köra oss. så red jag dannis häst. som gick så jävla bra i dag, riktigt roligt !!! så hämtade hennes kusin oss och körde hem mig. så nu ska jag löägga mig och sova. ska till pappa i morgon .

God natt

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0