Måndag

Sov hos Fredrik i natt. Mys. Men han låg kvar när jag gick . haha när jag kom till centralen så va jag så jävla hungrig så det fick bli en macka en sån jalla drick sak. och en päron mer. Min underbara frukost. haha. Fick sällskap av Sofie andré som skulle till sin intensivkurs och Niklas. Härligt med lite sällskap på morgonen ! Skolan började med en lektion som jag inte förstår mig på, rättskunskap. Jag förstår verkligen ingenting! somnade en kvart. haha inte bra . Jag och Manda fikade i dag med. Som vanligt . så tog skoldagen slut 16.20 fy fan.
Mamma hämtade mig på Backaplan och åkte med mig till stallet, fast hon är livrädd så gick hon med mig in till hästapollen noch borstade lite. Så körde hon hem mig och åkte ner till min bror som skulle spela match. Vilket jag inte orkade titta på.
Pratade just med Danni. hääärligt.
restan av kvällen blir plugg. fy fan va tråkigt ! Kanske blir det en film. får se.

I dag är jag cptrött. HAHA

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0