Onsdag

Härlig sovmorgon i morse. Pratade med Daniella på telefon och bestämde mig för att vänta på henne. missade halva min datorkunskap lektion för henne. Klart värt, haha .Vi klagade som vanligt på livet och alla saker som det innehåller.
specielt dig, din fula sak.Vi kan inte förstå vad som rör sig i ditt huvud. Något konstigt eftersom att du inte förstår saker som är ganska uppenbara. aja lämna mig i fred. Och allt som har med mig och göra. Jag har ALDRIG gjort dig något. eller ? galet är allt. du får allt att bli så tråkigt, du har lyckats vill jag bara säga, lyckats med att komma åt mig. men nej inget mer nu, nu tar det slut. Från och med i dag.
Fredrik är nere och fixar halkan, hoppas det går vägen.

Ingen häst i dag . Ganska skönt. känner mig lite fast vissa dagar när jag måste dit. inte så kul just nu, men ser fram emot tävlingen på söndag. Då ska jag och helle ge järnet vill jag lova. Merci ska allt gå både Lb:1 och La:1 mjukstart för det va ett i oktober förra året vi senast tävlade derssyr, så vi får börja lugnt.
Skolan är allmänt tråkig just nu. Vi har så jävla mycket plugg hela tiden, orkar inte. IT ekonomi är grymt jobbigt måste jag säga.
Fotbollen går jävligt segt. usch vad jag saknar det. spelet. det är grymt måste jag säga. Men tyvärr är det som det är och det går inte att göra något åt det just nu. Det är bara att vänta och se.




Dagens fråga( riktad till pojkar): När ni väl har fått eran "drömtjej" är det inte roligt längre då?

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0