Onsdag

Gick upp klockan 10 i dag. härligt med lite sov morgon. börjar 13.05 najs. sedan stallet. Ganska skönt ändå. måste jag säga.
Är lite trött på allting just nu. Känner mig inte pepp för något. Skulle varit med Fredrik i dag. Men det blir såklart inte av. En månad i dag med. tror inte han kommer i håg. hmm trubbel i paradiset? kanske.
Det kanske blir som ni vill ändå. vet inte.  Känns sådär just nu. Vet inte vad jag ska göra eller säga. Kanske av med hatten inför er. Ni har en jävla makt måste jag säga. På allt som är runt om kring er.
 Det värsta är att alla säger saker, men inte kan stå för det, trodde att man växte ur det. Men jag hade tydligen fel. Riktigt fel. Att folk är så fega, det förstår jag inte. Säg inte saker som ni inte menar, om ni inte gör det, varför ens säga det då?

Gabi kommer och hämtar mig sen. najs , hon åker med migtill skolan för att hålla mig sällskap. Och sedan kör hon mig till stallet. naaaajs. Du är bäst vännen. På riktigt vet inte vad jag hade gjort utan dig. Dig och Daniella. tack.



Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0