Onsdag

Tråkdag. Inga roligt ämnen . God mat fick jag iaf när jag kom hem. Så skulle min bror spela match, jag fick självklart övningsköra dit. I Håkans lilla bil. Det va grym. Kallt som fan men bror vann. Sen åkte vi till torslanda och köpte en cykel till min bror. För han andra har blivit stulen, och sen hem, Hoppade lite sutdsmatta . haha

Känns som om allt bara glider i från mig. Jag har ingen riktig lust att försöka längre.Vet inte hur jag ska handskas med allt runt om kring, ska sluta ta på mig mitt fejkleende. Allt låter alltid så bra, så sant men är det verkligen det?
Jag litar på dig. verkligen men allt är som det är. Och det snurrar.


Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0