Söndag

Klockan ringde 06.10 i morse.Fy fan. Jag hatar att gå up pså himla tidigt. Gick upp på med tävlingskläderna upp och äta frukost . Gabi hon fick ligga kvar. det aset. HAHA kom till stallet . Då hade hästen en stoooooor pissfläck på halsen. Då blev jag inte så glad. Hon gick rakt på Transporten i dag. Grymt. Så åkte vi. Vi skulle till strömma men det visst vi inte vi åkte till mölnlycke ridcenter och fan va vi fick leta för att komma dit. väl där va det ingen tävling där ju så vi fick åka vidare. Typiskt våran otur. haha väl framme missar vi min ritt. vi kom 2 timmar sent! så helle stryker sig och jag tar hennes plats. Merci kändes konstig på framridningen. inte alls pigg. helt död. men vi fick ju rida programmet ändå. kul. *NOOT*haha Hästapollen gick orent inte bra. så jag stök mig från andra klassen. Men där red helle i stället och red grymt bra ! så hon slutade som 2:a bra bra! Det va en riktigt snygg ponny som vann!
Sen åkte vi hem. härligt pappa hämtade mig och köpte BK. haha . mysigt ^^ Nu ska jag hoppa in i Duschen och åka till mamma sen.
Så kör hon väl mig till Fredrik med. Film och godis!

Såg en väldigt söt bild på Sarah´s bilddagbok. Jag blev riktigt glad måste jag säga !

Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0