Tisdag

Lite bättre i dag i min hals. Ingen feber, skönt. Åkte till city tatto förut med Emil. Kollade tider och en skiss. Någon gång runt min födelsedag hoppas jag ! Min dag har annars bara varit trög. Fick tillbaka mitt älskade sims spel i dag. självklart gick jag lös på det och blev lite smått beroende igen. jag älskar det spelet !
Pappa frågade om jag ville åka med honom till bauhaus och kolla grejer med honom och Pernilla, vilket jag gjorde. Roligare än att sitta hemma. inte. vi fick vara där i 2 timmar bara för att deras datorsak inte funkade. så kassorna funka inte. kul. nej ! efter det åkte jag och papps ner till Coopen och handlade lite mat. Morötter och dipp blir det nog någon dag snart. mums

Ingen häst i dag heller. tråkigt . Saknar henne nu faktist. haaha . Pratade just med Fredrik han va nere i malmö, kul kul.
 
skolan i morgon då. om jag inte mår kasst i morgon när jag vaknar. och det finns en risk för att jag gör det. haha


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0