Tisdag

Sitter i skolan och har lektion. Va hos tandläkarn innan för att fixa min tand . Jag ramlade i stallet i lördags och slog ut en bit av min tand. Men nu är den fixad och riktigt snygg faktist. HAHA Dom slipade bort så m ycket att jag nästan inte har någon glugg kvar. GRYMT ! Sitter som sagt här . Med Mandie brevid mig. Vi ska göra någon uppgift till rättskunskapen som skulle varit inne i går. haha. sega som vanligt. mandie gör den och jag skriver av ;)
Dagen blir nog ganska seg. slutar klockan 2 och hem och laga mat till min bror. Så kommer emil och ska hämta min tatueringsskiss. hihi så får han väl också lite mat. hihi. I morgon har jag och Fredrik en MÅNAD . woooow tiden går fort när man har roligt. hihi Men samtidigt är det ett år sedan mina föräldrar skildes. hmm inte lika kul kanske.
Ingen häst i dag eller i morgon. tråk. Kanske träning i dag. fårse.

Jag har kommit fram till att det känns så JÄVLA bra med Fredrik. hääärligt . wej :D


BYE bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0