Torsdag

Sitter och äter frukost med en tiggande hund i knäet , mysigt. HAHA . ska snart dra mig till skolan och har 5 timmar projekttid som är super tråkigt måste jag säga. det blir inte mycket gjort när man sitter vid datorn och är inne på bilddagboken eller Facebook, Lite halv segt.
Träning med Fotbollen i dag med, wow måste jag säga första gången sen den 11 maj. Det va då min fot gick sönder. Så det ska väl bli okej antar jag. Man får ju hoppas iaf. Sen blir det nog mys hos fredrik. riktigt mys. För honom har jag saknat ordentligt. Fast han är som han är. haha.
Ingen häst i dag heller. men i morgon då jäklar då ska jag allt rida. Fast jag vet inte hur  jag ska hinna med allt. Först skolan sen hästen och sen bio klockan halv nio med min pappa och bror. Vi ska se arn. Gillade inte den första så mycket men har man sett den första måste man se den andra, säger min pappa. HAHA

jaja. Ta tag i era liv vill jag bara påminna.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0