Måndag

Dagen började super bra !!!!!! jag klarade min uppkörning wiho, synd bara att jag kuggade på teoriprovet förra veckan. För annars hade jag haft körkort nu !!!!
Sen åt jag och pappa frulle på rosami! mysigt så körde han min till jobbet.. eller där jag ska jobba i sommar.
Sen efter det åkte jag in till City tato med ingo och bokade tid med honom för hans tatuering.

Sen hem sova en stund. Dega och laga mat till bror. Sen åkte jag karl cicci och gabi till masthugget och mötte ciccis kille och så satte vi oss och grilla. bara att det började spöregna och blixtra och åska så vi sprng ner för berget !
Sen mötte jag soff. Vi åkte till vågmästareplatsen och mötte fredrik stog och pratade en stund. Sen hem och dega i en halvtimma och så gick soff till kalle .

Så nu tänkte jag sova.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0