Måndag

haj,

Övningskörde till skolan i morse med mamma, gick helt okej. Soff och mikk och nisse mötte mig på utsidan och jag fick reda på att vi endast hade en lektion.
Va fan åkte jag dit får undrade jag . men men.
Fikade på cafe vasa. mysigt.
Åkte hem satte mig och skrev mitt tal tills i morgon. Det blev faktist helt okej måste jag säga. Min kusin kom till mig så jag klippte honom och han fick med mig på ifk, stress in till stan och köpa biljetter. dom gick tydligen som smör. Mötte yhon på utsidan utav max, satt med honom en stund . Så kom soff, mikk och mikks mamma. Trevligt Trevligt.
Gick in kollade matchen fick flera ölduschar, har hört att öl är bra för håret. Så fine !
Ifk vann. HÄRLIGT!!!!!


åkte med morfar hem, hoppade in i duschen och hamnade här. Men nu är det läggdags.

natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0