Söndag

Haj..


I går va jag med jenna på åby, det va olympia travet. kul kul



Om jag ska vara ärlig så förstår jag inte mig själv. Hur kan man påbörja något som man inte vet om man kan avsluta.
Seriöst det måste man ju ha lärt sig efter det senaste sex månaderna.
Igår fick jag verkigen klart för mig att jag inte har släppt allt. Och att jag inte kan börja med något om jag inte HELT och hållet släpper det som har varit.
Att jag måste börja om är ju helt klart. Men jag kanske inte riktigt är mogen för det. Att jag kanske kan behöva lite lite mer tid att försöka hitta mig själv igen. Men vad vet jag.
Sista gången vi umgicks så fick jag höra en hel kärlekshistoria , och nu, vad fan händer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0